پخش عمده قیر ساختمانی + فروش مستقیم کارخانه

۱۹ بازديد

پخش عمده قیر ساختمانی برای مشتریانی که قصد عایق سازی ساختمان را دارند در تهران و شهرستان ها توسط شرکت خدمات ساختمانی خوارزم سازه انجام می شود.

قیر ساختمانی در کنار ایزوگام ها از جمله موادی است که عایق سازی ساختمان به وسیله آن انجام می شود، در صورتی که در زمینه ساخت و ساز ساختمان و یا عایق سازی فعالیت داشته باشید به این موضوع واقف هستید که خرید از واسطه های فروش هزینه گران تری خواهد داشت.

این در صورتی است که شما با مراجعه به خوارزم سازه که یکی از مراجع پخش عمده قیر ساختمانی می باشد می توانید به طور مستقیم خرید خود را از کارخانه تولید کننده انجام دهید و خرید خود را به قیمت درب کارخانه انجام دهید.

برای کسب مشاوره جهت پخش عمده قیر ساختمانی  با کارشناسان خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355

 

 

پخش عمده قیر ساختمانی

امروزه نمایندگان بسیاری هستند که به پخش عمده قیر ساختمانی می‌پردازند. برای انتخاب نمایندگی معتبر فروش قیر بشکه ای بدون واسطه قیر بشکه ای درجه 1 از کارخانه، لازم است کمی با ویژگی‌های قیر و نحوه تشخیص قیر مرغوب از نامرغوب و قیمت عمده قیر ساختمانی اطلاعات داشته باشید.به همین دلیل در ادامه قصد داریم تعریفی دقیق از قیر ارائه دهیم و با ویژگی‌های این ماده سیاه رنگ پر کاربرد بیشتر آشنا شویم.

 

 

مشخصات قیر استاندارد

قیر ماده‌ای سیاه یا قهوه‌ای رنگ است. در حالت عادی جامد بوده ولی پس از حرارت دیدن، مایع می‌شود. دو خاصیت مهم قیر که آن را برای ساختمان‌سازی پرکاربرد کرده است، غیر قابل نفوذ بودن و چسبنده بودن آن است.

پخش عمده قیر ساختمانی و قیمت قیر بشکه‌ ای، بستگی به این دارد که چه نوع قیری را برای خرید انتخاب کرده باشید.  در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع قیرها بدست آورید.

 

قیرخالص : قیری که در طبیعت وجود دارد و از نفت یا سنگ‌های معدنی استخراج می‌گرددف قیر خالص می‌نامیم و این نوع قیر براساس منشا تشکیل خود نیز به انواع مختلفی طبقه‌بندی می‌شود. قیر خالص قابل استفاده در ساختمان سازی نیست و روی آن باید یک سری فرایندهای دیگر انجام شود، تا قابل استفاده گردد. اگر به دنبال مرکز پخش عمده قیر ساختمانی با کیفیت مرغوب هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

قیر نفتی : قیر نفتی همانطور که از نام آن پیداست، از تقطیر نفت خام بدست می‌آید. در واقع ماده‌ای که از تقطیر نفت بجا می‌ماند، قیر نفتی نامیده می‌شود.البته قیر نفتی که تولید می‌شود در هر پالایشگاه با پالایشگاه دیگر متفاوت است و این تفاوت از نوع قیر خام انتخابی سرچشمه می‌گیرد.

 

 قیر قطرانی : این قیر حاصل سوزاندن مواد آلی طبیعی مانند چوب یا ذغال سنگ است. از این نوع قیر بیشتر در راهسازی و روکش لوله‌های ساختمانی استفاده می‌گردد. نقطه ضعف اصلی این نوع قیر نیز شامل حساسیت حرارتی بیش از حد می‌شود. اگر به دنبال خرید این محصول از مراکز پخش عمده قیر ساختمانی هستید، با ما تماس بگیرید.

 

کاربران گرامی،‌ برای کسب اطلاع از قیمت قیر بشکه ای با ما در خوارزم سازه همراه باشید.

 

 

کاربرد های قیر ساختمانی

قیر یکی از مواد و فرآورده های نفتی است که کاربرد های متعددی در صنعت و ساخت و ساز دارد، در ادامه قصد داریم تا به بررسی ۴ کاربرد اصلی قیر ساختمانی بپردازیم:

۱-راهسازی

۲- خاکه ذغال قالبی

۳- الکترود ذغالی

۴- لعاب و روکش لوله ها

پخش عمده فیر ساختمانی

 

نحوه تشخیص قیر ساختمانی با کیفیت

‌قبل از خرید این محصول از پخش عمده قیر ساختمانی لازم است با آزمایش‌هایی که روی این محصول انجام می‌شود، آشنایی داشته باشید.

ازمایش‌های زیر خصوصیات قیر طبیعی را تعیین می‌کند:

  1. بررسی نقطه نرمی
  2. بررسی درجه نفوذ
  3. بررسی میزان کشش
  4. بررسی نقطه شکست
  5. بررسی اثر حرارت و هوا روی قیر
  6. ابررسی گرانروی
  7. وزن مخصوص
  8.  حلالیت یا درجه خلوص قیر
  9. بررسی نقطه اشتعال
  10. بررسی استقامت مخلوط‌های آسفالتی به روش مارشال
  11. تحلیل و بررسی غربالی مصالح معدنی
  12. بررسی قیر در مخلوط‌های آسفالتی

 

پخش عمده قیر ساختمان

 

آشنایی با ویژگی‌های اصلی قیر

ویژگی های قیر موجب شده است تا این فرآورده نفتی در زمینه های بسیارزیادی کاربرد داشته باشد، به طور معمول مصرف کنندگان اگر ویژگی های این ماده را بشناسند می توانند برای عایق سازی ساختمان خود نوع بهترین از آن را انتخاب نمایند، اگر شما هم از دسته افرادی هستید که اطلاعی از ویژگی های این ماده ندارید در ادامه با ما همراه باشید.

 

درجه نفوذ بالای قیر مناسب برای عایق سازی

درجه نفوذ، همان درجه سختی قیر است. برای تعیین درجه نفوذ یا درجه سختی قیر، از یک سوزن استاندارد استفاده می‌شود که در دمای 25 درجه داخل قیر نفوذ می‌کند. میزان نفوذ بر حسب دهم میلی متر درجه سختی قیر را نشان می‌دهد. طبیعی است که هر چه نفوذ کمتر باشد، قیر سخت‌تر و هرچه نفوذ بیشتر باشد، قیر نرم‌تر است.

 

اشتعال در دمای بالا

قیر در دماهای بالا خاصیت اشتعال زایی دارد؛ اما درجه آن در هر یک از انواع قیر می‌تواند متفاوت باشد.

 

افت و کاهش وزن در دما های بالا

در دماهای بسیار بالا به دلیل تبخیر شدن روغن و ترکیبات نفتی قیر، این ماده کاهش وزن پیدا می‌کند.

افت وزنی قیر در اُوِن  در دمای ۱۶۳ درجه سانتی گراد و در مدت ۵ ساعت (شرایط تقریبی پخت آسفالت) اندازه‌گیری می‌شود.

 

شکل پذیری بالا

خاصیت شکل پذیری به ویژگی از قیر گفته می‌شود که در اثر کشیده شدن به خود می‌گیرد.

 

درجه خلوص و تشخیص میزان نا خلاصی

به صورت کلی برای یافتن درجه خلوص مواد، آن‌ها را در حلال‌های مخصوص حل می‌کنند، موادی که پس از حل شدن بجا می‌مانند، درجه خلوص نامیده می‌شوند. حلال‌های قیر، تتراکلرور کربن و سولفور کربن هستند که پس از حل شدن قیر در آن‌ها، میزان ناخالصی‌ها را نشان خواهند داد.

 

درجه نرمی

درجه نرمی دمایی است که قیر پس از رسیدن به آن از حالت جامد به مایع تغییر حالت پیدا می‌کند. هر چه درجه نرمی بالاتر باشد، یعنی قیر در مدت زمان بیشتری تغیر حالت می‌دهد و این یعنی حساسیت به دما کمتر است.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب  ویژگی‌های قیر، آزمایش‌ هایی که بر روی قیر انجام می‌شود، قیمت قیر و نحوه انتخاب بهترین نمایندگی برای پخش عمده قیر ساختمانی را بررسی کردیم. قیر در صنعت راهسازی و ساختمان سازی کاربردهای بسیاری دارد به همین دلیل تقاضا برای آن همیشه بالا بوده و هست. در صورتی که به دنبال خرید  بدون واسطه قیر بشکه ای درجه 1 از کارخانه هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان خوارزم سازه به تمامی سوالات شما در خصوص، پخش عمده قیر ساختمانی، کارخانه قیر ساختمانی در تهران و فروش قیر بشکه‌ای پاسخگو خواهند بود.

 

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

 

 

برای کسب مشاوره جهت پخش عمده قیر ساختمانی  با کارشناسان خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.