ایزوگام شرق

خدمات ساختمانی خوازم سازه

ایزوگام شرق

۷ بازديد

ایزوگام شرق به علت عدم پوسیدگی، وزن بسیار سبک، ترمیم آسان و مقاومت در مقابل عواملی چون آب، رطوبت، گرما، سرما و اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار کاربردی و موثر است.

شرکت ایزوگام شرق در سال ۱۳۶۹ با هدف تولید انواع عایق‌ های رطوبتی مطابق با استاندارد های روز دنیا تأسیس گردید و از ابتدای کار خود با تأمین مواد اولیه مرغوب و رعایت کامل اصول کنترل کیفی و همچنین با همکاری کارشناسان حرفه ای، موحب افزایش اعتماد خریداران گشته است.

شرکت ایزوگام شرق با استفاده از امکانات و پتانسیل‌ های موجود به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی عایق رطوبتی در کشور، در رده بهترین تولیدکنندگان عایق ‌های رطوبتی جهان قرار بگیرد.

 

جهت اطلاع از قیمت ایزوگام شرق و ایزوگام شرق اصل، نمایندگی ایزوگام شرق و کارخانه ایزوگام شرق با کارشناسان  خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355


اجرای تشکیل دهنده ایزوگام شرق

ایزوگام شرق، یک عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمر های پلاستیکی است که از یک لایه فایبرگلاس تیشو یا همان نمد الیاف شیشه و یک لایه پلی استر نبافته متشکل شده است.

انواع ایزوگام شرق

این دسته از عایق های رطوبتی در دو نوع ساده و روکش فویل آلومینیوم تولید می گردد. ایزوگام ساده برای مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده می شود به کار برده می شود.

در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر نصب می شود، از ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیوم استفاده می گردد و فویل آلومینیوم علاوه بر زیبایی سطح کار، موجب انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان می گردد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه عرضه محصولات ایزوگام در نمایندگی ایزوگام دلیجان در تهران بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

کارخانجات زیرمجموعه شرکت ایزوگام شرق

■ مجتمع تولیدی ایزوگام شرق مشهد

این واحد تولیدی با هدف تأمین محصولات مورد نیاز مشتریان مناطق شرق و شمال شرقی کشور و همچنین کشورهای همسایه شرقی فعالیت می‌نماید.

آدرس:مشهد، کیلومتر ۱۵ جاده کلات، بعد از شهرک صنعتی، مجتمع تولیدی ایزوگام شرق

■ مجتمع تولیدی مرجان بام شرق (واحد تهران)

این واحد تولیدی ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد کرج قرار داشته و موجب کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل برای مشتریان مرکز، شمال و شمال غرب کشور و همچنین کشورهای همسایه شمالی و غربی گردیده است.

آدرس:کرج شهرک صنعتی اشتهارد، مجتمع تولیدی مرجان بام شرق

■ مجتمع تولیدی مروارید شرق سپاهان (واحد اصفهان)

این واحد تولیدی ایزوگام در شهر اصفهان و به منظور دسترسی مطلوب و کاهش هزینه‌های تولید و حمل برای مصرف‌کنندگان جنوب، جنوب غربی و مرکز ایران و همچنین کشورهای عربی راه‌اندازی گردیده است.

آدرس:اصفهان، کیلومتر ۱۵ جاده تهران، مجتمع تولیدی مروارید شرق سپاهان

 

 

[caption id="attachment_4960" align="aligncenter" width="600"]ایزوگام شرق اصل ایزوگام شرق اصل[/caption]

 

 

 

شرکت‌ های وابسته مجتمع تولیدی ایزوگام شرق

■ شرکت تولیدی مثلث زرین شرق

این شرکت به عنوان واحد بازرگانی تأمین‌کننده مواد اولیه وارداتی شرکت ایزوگام شرق و شرکت‌های وابسته فعالیت می‌نماید.

■ شرکت تولیدی سیه بام شرق

این واحد تولیدی از چندین پالایشگاه کوچک جهت تهیه و فرآوری انواع قیرهای مورد نیاز و مصرفی شرکت ایزوگام شرق تشکیل شده است.

■ شرکت تولیدی نمدسازان شرق

این واحد تولیدی تأمین‌کننده انواع پلی استرهای مصرفی شرکت ایزوگام شرق است.

■ شرکت تولیدی آذین نقش نگار شرق

این واحد تولیدی با در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید و چاپ پلاستیک، تأمین‌کننده انواع شیرینگ و نایلکس شرکت ایزوگام شرق است.

 

 

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

مشخصات ایزوگام شرق

● درج قیمت ایزوگام برای هر یک متر مربع
● در دو نوع معمولی و فویل دار
● در سه نوع قیر اکسیده – پلیمر پلاستیکی و پلیمر الاستیکی
● طول هر رول از ایزوگام برابر 10 متر
● ضخامت ایزوگام برابر 4 میلیمتر
● وزن هر رول ایزوگام برابر 40 کیلوگرم
● قیر و الیاف درجه یک
● نصب ایزوگام در اسرع وقت
● دارای نشان ملی استاندارد ایران به شماره 3885

 

چرا ایزوگام شرق؟

۱) ۲۷ سال تجربه موفق: در تولید و فروش انواع عایق‌های رطوبتی و ارائه خدمات فنی در زمینه عایق‌کاری انواع سازه‌های ساختمانی، تاسیساتی و شهری
۲) تضمین بهترین کیفیت: ارائه بیمه‌نامه ۷ ساله از شرکت بیمه ایران برای کلیه محصولات گروه تولیدی ایزوگام شرق
۳) تولیدات دوستدار طبیعت
۴) تولید طیف گسترده‌ای از محصولات سازگار با محیط زیست با رویکرد حفظ توازن میان انرژی مصرفی برای تولید و هزینه‌های آن
۵) ارائه مشاوره فنی
۶) ارائه راهکار های مناسب فنی توسط کارشناسان خبره ایزوگام شرق با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی و سهولت اجرا
۷) ایزوگام شرق با بیش از ۵۰۰ نماینده فعال در کشور دارای بزرگترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در ایران است.

خوارزم سازه به عنوان یکی از تامین کننده های برتر ایزوگام شرق در کشور، انواع عایق های رطوبتی را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می نماید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه محصولات ساختمانی و ایزوگام شرق دلیجان دارید و می خواهید سفارش خود را ثبت نمایید، می توانید از کارشناسان فروش مجموعه خوارزم سازه کمک گرفته و با آن ها تماس حاصل نمایید تا با کمک کارشناسان ما بهترین ایزوگام را با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب نمایید.

 

ایزوگام شرق اصل

برای خریدار،قیمت ایزوگام شرق اصل از درب کارخانه اهمیت فراوانی دارد. عوامل مختلفی همچون قیمت تمام شده عایق رطوبتی و دوری راه و مسیرهای مختلف می تواند هزینه های مضاعف بر دوش خریدار بگذارد. به همین خاطر در کارخانه ایزوگام شرق، قیمت عایق رطوبتی تولید شده به گونه ای است که مصرف کننده به صورت عمده و جزئی و خانگی بتواند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن را خریداری نماید.

کارخانه ایزوگام شرق اصل انواع متنوعی از عایق های رطوبتی را تولید کرده و امکانات خود را مهیا کرده است تا بتواند با بهترین قیمت و کیفیت استاندارد ایزوگام مورد نیاز مصرف کننده را تامین نماید و هم با تنوع بخشیدن به محصولات خود و قیمت گذاری های بسیار خوب و مقرون به صرفه ایجاد امکانات خرید برای همگان را فراهم نموده است.

از ویژگی های بارز این محصول که موجب جلب رضایت مشتری و همچنین فروش فوق العاده محصولات خود شده است، می توان به مهم ترین آن ها یعنی به کارگیری مواد اولیه در ساخت و تولید ایزوگام دلیجان اشاره کرد، چرا که هم تجهیزات پیشرفته را به خدمت گرفته است و هم این که از خط تولید بسیار مجرب بهره مند است.

 

قیمت ایزوگام شرق

علاوه بر کیفیت محصول که اهمیت بسزایی در تعیین لیست قیمت این نوع عایق دارد، در حال حاضر ایزوگام را با توجه به موارد دیگری که در ادامه به آن ها می پردازیم نیز قیمت گذاری می نمایند:

▪︎شرایط جوی و آب هوای منطقه ای که خریداران برای آنجا ایزوگام در نظر گرفته اند، یکی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت می باشد.
▪︎درج شدن نشان استاندارد بر روی هر رول ایزوگام
▪︎محل نصب ایزوگام
▪︎وجود ضمانت نامه کتبی شرکتی و بیمه نامه معتبر و ارائه شده توسط نمایندگی فروش ایزوگام.

 

 

جهت اطلاع از شرایط و قیمت خرید ایزوگام گلبام شرق بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 

قیمت نصب عایق شرق

در بازار های خرید و فروش اغلب قیمت هایی که برای انواع ایزوگام های مختلف در نظر گرفته شده است و شرکت های مختلف این قیمت ها را اعلام می کند، بسیار بالاتر از قیمت های روز بازار های خرید و فروش می باشند.

به همین خاطر بسیاری از مشتری ها که قصد خریداری کردن این نوع ایزوگام ها را دارند، نمی توانند به راحتی به خرید محصول مورد نظر خود بپردازند و در نتیجه دچار مشکل می شوند.

بنابراین به دلیل نوسانات قیمت و تغییر قیمت لحظه ای، جهت استعلام قیمت روز محصولات می توانید از طریق وبسایت شرکت خوارزم سازه و یا تماس با کارشناسان فروش این مجموعه اقدام نمایید.

 

 

 

[caption id="attachment_4961" align="aligncenter" width="600"]نمایندگی ایزوگام شرق نمایندگی ایزوگام شرق[/caption]

 

 

 

نمایندگی ایزوگام شرق

شرکت خوارزم سازه، نمایندگی فروش انواع ایزوگام و نیز نصب عایق های با کیفیت و استاندارد در تهران به قیمت روز کارخانه می باشد. تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت خوارزم سازه کاملا تضمینی و دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشند.

اگر در تولید کردن ایزوگام ها از روش ها و استاندارد های کیفی ایزوگام ها استفاده نشود، در این صورت ایزوگام های تولید شده بی کیفیت خواهد بود. یکی از مهم ترین نکات در تولید ایزوگام، استفاده از الیاف و مواد اولیه مرغوب است.

 

کارخانه ایزوگام شرق

شرکت تولیدی عایق رطوبتی شرق استاندارد پلیمری دارد که تمامی تولیدات این کارخانه با قیر 70-60 پالایشگاهی تولید می شود.

این قیر و پرایمر های تولید شده از این قیر از بهترین و مقاوم ترین کیفیت و کشش برخوردار هستند و در نتیجه رابطه مستقیم با قیمت ایزوگام و کیفیت ایزوگام پیدا می کند.

بنابراین با خرید ایزوگام درجه یک این محصول که با قیر پالایشگاهی تولید شده است، تا چندین سال نیاز به تعمیر و بازسازی نخواهد بود.

استفاده از مازوت در برخی از کارخانجات رایج است که در نتیجه آن، آلودگی بسیار زیادی برای محیط زیست و عدم کیفیت خوبی می باشد و در نهایت بر روی کار نصاب نیز در هنگام اجرای ایزوگام اثر گذاشته و موجب سخت و پیچیده شدن آن خواهد شد.

گرچه قیمت چنین ایزوگام هایی پایین تر است اما به مراتب کیفیت و ماندگاری و استحکام آن ها نیز به همان مراتب کمتر خواهد بود.

 

 

 

جهت اطلاع از نحوه نصب ایزوگام دلیجان  و نیز کارخانه ایزوگام دلیجان بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

 

کاربردهای عایق رطوبتی شرق

این محصول در عایق کاری رطوبتی کلیه سطوح ساختمانی شامل سقف های مسطح و شیب دار، دیوار، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، پی ساختمان، استخر و آب نما و … کاربرد دارد.

مزایای عایق رطوبتی شرق

از مهمترین مزایا مواد اولیه مصرفی در تولید این عایق است که با رعایت کلیه استانداردها تولید می گردد. طول عمر و قابلیت اطمینان این محصول پس از سال ها تولید و نصب در سراسر کشور اثبات شده است.

در تولید این محصول ترکیبی از قیرهای نفتی و پلیمرهای پلاستیکی و سایر افزودنی ها که با فرمولاسیون خاص طراحی شده است به کار می رود.

شرایط نگهداری عایق رطوبتی شرق

▪︎صورت ایستاده و بر روی سطح صاف و هموار قرار گرفتن رول های عایق
▪︎عدم نگهداری در مقابل نور مستقیم آفتاب
▪︎سطوح قابل نصب ایزوگام ( این محصول بر روی سطوح بتونی، فلزی، سنگ و آجر قابل نصب است )

استاندارد عایق شرق

عایق مذکور بر اساس استاندارد تضمین کیفیت عایق رطوبتی به شماره ۱-۳۸۸۵ موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید می گردد. علامت استاندار ایران و ایزو 9001 از جمله موارد محصولات این برند می باشد.

 

نکته
از خشک بودن سطح کار و بتن سازه، پیش از نصب عایق اطمینان حاصل کرده تا پس از نصب به علت خروج بخار حاصل از تبخیر رطوبت، عایق از سطح کار جدا نشود.

پس از نصب عایق، در صورت ادامه عملیات ساختمانی باید سطح عایق پوشش داده شود تا از صدمه خوردن انواع عایق رطوبتی پیشگیری شود.

 

قیمت ایزوگام شرق

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه محصولات ساختمانی و به ویژه قیمت ایزوگام شرق با نصب در تهران و نصب ایزوگام دارید و می خواهید سفارش خود را ثبت نمایید، می توانید از کارشناسان فروش مجموعه خوارزم سازه کمک گرفته و با آن ها تماس حاصل نمایید تا با کمک کارشناسان ما بهترین ایزوگام را با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب نمایید.


منبع:ایزوگام شرق

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.