بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری

خدمات ساختمانی خوازم سازه

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری

۵ بازديد

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری ایزوگام های پلیمری پلاستیکی می باشند که در برابر حرارت تا حدود 200 درجه مقاومت دارد و همین مسئله سبب این است که در طولانی مدت فرسایش کمتری داشته باشد. در مناطق گرمسیری تابش آفتاب نسبت به دیگر مناطق شدید تر می باشد و ایزوگامی که در این مناطق به کار گرفته می شود باید قابلیت بازتاب نور بیشتری نسبت به باقی ایزوگام ها داشته باشد تا گرمای آفتاب در آن ها باقی نماند.

ایزوگام های گرمسیری با توجه به ساختار پلیمر پلاستیکی و ضخامت نازکی که نسبت به ما بقی عایق های رطوبتی دارند می توانند تا مدت 25 سال برای عایق کردن هر سطحی کارآمد باشند.

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری کدام است؟

بهترین ایزوگامی که در مناطق گرمسیری استفاده می شود ایزوگام پلاستیکی پلیمری می باشد، این ایزوگام ها ماهیتی خشک و نازک دارند و رویه آن ها چیزی شبیه به ورقه آلمینیومی می باشد که تا حد زیادی می تواند نور را بازتاب بدهد و گرمای آن را در خود ذخیره نکند.

استفاده از این نوع ایزوگام ها علاوه بر این که در مناطق گرمسیری کمتر مورد فرسایش قرار می گیرند از داغ شدن بیش از حد منازل (به خصوص در طبقه آخر) هم جلوگیری می کند.

استفاده از ایزوگام های غیر مناسب برای مناطق گرمسیر می تواند طول عمر ایزوگام را تا حد قابل توجهی پایین بیاورد و بعد از گذشت مدتی فرد باید اقدام به تعویض و یا ترمیم ایزوگام نماید که انجام اینکار هزینه های به خصوص خود را دارد.

مشخصات ایزوگام مناسب برای مناطق گرمسیری و معتدل

همانطور که پیش از این توضیح داده شد ایزوگام مناطق گرمسیر باید نسبت به مناطق سردسیری تفاوت هایی داشته باشد، در ادامه به بررسی این تفاوت ها خواهیم پرداخت:

  • ایزوگام مناطق گرمسیر باید میزان پایینی از قیر را درون خود داشته باشد، چرا که قیر تا حد زیادی حرارت ناشی از تابش آفتاب را در خود ذخیره می کند.
  • معمولا ایزوگام های مناسب برای مناطق گرمسیری از جنس پلاستیک پلیمری نازک می باشند.
  • علاوه بر این حجم قیر موجود در ایزوگام های سردسیری نسبت به ایزوگام های گرمسیری باید پایین تر باشد، چرا که قیر موجود در ایزوگام می تواند گرما را برای مدت طولانی تری در خود حفظ کند.

  

قیمت بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری موجود در بازار

قیمت روز ایزوگام به موارد بسیار زیادی وابسته می باشد و نرخ کلی در هر روز از سوی تولید کنندگان ارائه می شود؛ اصلی ترین موردی که موجب نوسان بسیار در قیمت ایزوگام می شود نرخ مواد اولیه تولید ایزوگام می باشد؛ به طور کلی قیمت بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری موجود در بازار وابسته به عموامل زیر می باشد:

  • نوع قیر پالایشگاهی و کیفیت آن
  • تیشو و پلی استری که در زمان تولید ایزوگام تولید کننده از آن استفاده می کند.
  • نوع ایزوگامی که به بازار ارائه می شود و ضخامت آن
  • مواد افزودنی و نگهدارنده های پلیمری ای که در راستای تولید ایزوگام به محصول اضافه می شود.

 

مراحل خرید ایزوگام مناسب برای مناطق گرمسیری

بعد از شناسایی بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری موردی که حائز اهمیت خواهد بود نحوه دسترسی و خرید این کالا می باشد؛ در صورتی که نوع ایزوگام مورد نیاز خود را انتخاب نمودید باید برای خرید این محصول طبق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • ابتدا باید وارد سامانه خوارزم سازه شوید.
  • بعد از ورود به سایت خوارزم سازه می توانید در میان موارد مرتبط و محصولات مختلف مقایسه محصول مورد نظر خود را انجام دهید.
  • بعد از انتخاب مناسب ترین گزینه برای خرید با برقراری تماس با شماره درج شده در سایت می توانید برای خرید بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیریمشاوره هم دریافت کنید.
  • بعد از مشاوره با کارشناسان خوارزم سازه می توانید سفارش خود را ثبت کرده و خرید خود را نهایی کنید.

فرمولاسیون ایزوگام های گرمسیری

موردی که موجب ایجاد تفاوت در ایزوگام گرمسیری با الباقی عایق های رطوبتی می شود فرمولیست که در زمان تولید این ایزوگام ها به کار می رود؛ به طور کلی ایزوگام های موجود در بازار از مواد پلیمری ساخته می شوند؛ در فرمولاسیون ایزوگام های گرمسیری از پلیمر های پلاسیتیکی استفاده می شود که دوام این عایق رطوبتی را تا هوای گرم تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

به طور کلی ایزوگام هایی که مختص به مناطق گرمسیری هستند از خاصیت روانسازی پایین تری بهره مند هستند و نسبت به حرارت بالا دیرتر واکنش نشان می دهند؛ علاوه بر این این ایزوگام ها نسبت به ایزوگام های سردسیری ضخامت قیر پایین تری هم دارند که مجموعه این موارد موجب افزایش طول عمر آن ها در هوای گرم می شود.

تفاوت های ایزوگام مناطق سردسیری و گرمسیری

بسته به محل زندگی و ساخت ساختمان ها نوع ایزوگامی که در سقف ساختمان ها به کار می رود متفاوت می باشد، بر خلاف که در مناطق گرمسیری ایزوگام باید حجم کمتری از گرما را در خود نگه دارد در مناطق سرسیری باید گرمای بیشتری در این ایزوگام ها نگه داشته شود.

ایزوگام های مناطق گرمسیری نسبت به مناطق سردسیری بسیار نازک تر هستند و میزان قیر بسیار کمتری هم دارند، علاوه بر این در نصب ایزوگام برای مناطق گرمسیری بسیار حائز اهمیت است که رویه ایزوگام به خوبی نور را بازتاب دهد.

خرید ایزوگام مناطق گرمسیری از خوارزم سازه

شرکت خوارزم سازه به عنوان یکی از مراجع معتبر برای خدمات ساختمانی و فروش مصالح ساختمانی اقدام به فروش ایزوگام به صورت اینترنتی می نماید، شما با برقرای تماس با متخصصین خوارزم سازه می توانید بسته به محل زندگی و بودجه خود اقدام به خرید بهترین نوع ایزوگام برای خود نمایید. 

متخصصین این شرکت با آشنایی با انواع ایزوگام، کیفیت، نوع و قیمت آن ها در هر ساعتی در شبانه روز می توانند برای انجام خرید شما شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی نماید، علاوه بر این شما با انجام خرید خود در خوارزم سازه می توانید در پرداخت هزینه های خرید خود صرفه جویی نمایید و دست واسطه ها را از معامله خود کوتاه نمایید. 

طول عمر بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری چقدر است؟

ایزوگام های گرمسیری هم به مانند هر محصول دیگری در رده های کیفیتی مختلفی و از سوی تولید کنندگان مختلفی به بازار ارائه می شود؛ طبیعتا طولعمر هر کدام از محصولات با توجه به فرمولاسیونی که تولید کننده در آن به کار برده و کیفیت مواد تشکیل دهنده آن متفاوت خواهد بود؛ اما زمانی که صحبت از طول عمر بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری می شود ما باید محصوللی را در نظر بگیریم که در تولید آن از بهترین مواد و مناسب ترین فرمولاسیون ممکن استفاده شده است.

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری به صورت معمولا و بدون وارد شدن آسیب غیر منتظره تا 25 سال طول عمر مفید در آب و های گرم را دارد.

نصب ایزوگام مناطق گرمسیری به چه صورت است؟

گرچه ایزوگام مناطق گرمسیری نسبت به دیگر ایزوگام ها متفاوت می باشد اما نحوه نصب آن تفاوت چندانی ندارد و صرفا با ظرافت بیشتری انجام می گردد و همین موضوع نصب آن را نسبت با الباقی ایزوگام ها دشوار تر می کند.

همواره افرادی با عنوان نصاب ایزوگام در حال فعالیت هستند و شما می توانید با پرداخت هزینه هایی مشخص نصب ایزوگام را به آن ها بسپارید.

در صورتی که اقدام به خرید ایزوگام های مناطق گرمسیر از خوارزم سازه نمایید می توانید از خدمات نصب کارشناسان خوارزم سازه استفاده کنید تا علاوه بر دریافت سفارش خود در کوتاه ترین مدت خدمات نصب هم به شما عزیزان ارائه گردد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری وارد شوید.

 

خلاصه مطلب

بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری ایزوگام های پلیمری پلاستیکی می باشد که ویژگی های مشخصی دارند، این نوع از ایزوگام ها با ساطع کردن حجمی از گرما و جلوگیری از نفوذ آب برای این مناطق کاربرد بیشتری دارد.

  • میزان قیر موجود در ایزوگام های گرمسیری نسبت دیگر ایزوگام ها پایین تر می باشد و این به علت جذب بالای گرما در قیر می باشد.
  • لایه رویی ایزوگام های گرمسیری چیزی به مانند فویل می باشد و تا حدود بسیار زیادی نور را بازتاب می دهد و از گرم شدن زیاد سقف منازل جلوگیری می کند.
  • برای خرید ایزوگام به صورت اینترنتی می توانید اقدام به مراجعه به سایت خوارزم سازه نمایید و پس از تماس و مشاوره با متخصصین این شرکت اقدام به ثبت خرید خود نمایید.

 

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

منبع: بهترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.