گونی کنفی

خدمات ساختمانی خوازم سازه

گونی کنفی

۸ بازديد

گونی کنفی کیسه ای بافته شده از جنس الیاف طبیعی که از رشته های نخ کنف یا جوت می باشد، گونی های کنفی (چتایی نخی) در وزن 10 ، 15 و 20 و 50 کیلویی و ابعاد 65×35 , 90×45 , 100×50 تولید می گردد.

مشتریان و مصرف کنندگان محترم می توانند گونی های کنفی مورد نیاز خود را به صورت عمده و یا خرده با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از شرکت خوارزم سازه خریداری نمایند.

به دلیل نارسانا بودن و داشتن خاصیت تنفس طبیعی در ساختار آن از موارد استفاده فراوانی در کشاورزی و صنعت برخوردار می باشد. اغلب موارد استفاده این محصول در صنعت خشکبار، برنج، قهوه، حبوبات و مواد دارای رطوبت که نیاز به تبادل هوا جهت جلوگیری از فاسد شدن دارند.

کنف گیاهی بلند و دارای ساقه نرم و براق می باشد که می تواند به شکل نخی محکم تبدیل گردد و از آن در تولید رشته نخ کنفی جهت تولید گونی استفاده می گردد.

تولید کنندگان با استفاده از روش هایی این گیاه را به نخ تبدیل کرده و با نخ به دست آمده که نخی محکم می باشد، گونی می بافند.

با وجود کاربرد های تزیینی که در ابعاد کوچک دارد، در ابعاد متوسط تا بسیار بزرگ هم کاربرد های فراوانی دارند و به دلیل مقامت بالا می توانند برای حمل محصولات سنگین هم از این جنس گونی استفاده کرد.

عمده واردات انواع محصولات کنفی به ایران که به صورت رول کنفی می باشد. به دلیل وضعیت آب و هوایی مناطقی از جمله کشور بنگلادش، هند و پاکستان که گرم و مرطوب است و گونی کنفی بنگال یا همان بنگلادشی از بهترین نوع در دنیا به شمار می رود.

هرچقدر کیفیت نخ کنف خالص تر و بهتر باشد در نتیجه کیفیت محصول بافته شده بهتر و مرغوب تر می باشد.

 

جهت دریافت مشاوره خرید اینترنتی گونی کنفی با کارشناسان خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355

 

فروش اینترنتی گونی کنفی

در ایزوگام، گونی کنفی و گونی چتایی ارزان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول اغلب به شکل رول گونی کنفی یا کیسه گونی کنفی مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول مذکور از گذشته نیز کاربرد های بسیار زیادی داشته است و مردم جهت بسته بندی موارد مختلف و مواد متنوع از آن استفاده می کردند.

گرچه استفاده از رول جهت قیرگونی در بین عموم بسیار شناخته شده می‌باشد و بیشتر ساختمان ها برای قیرگونی پشت بام از نوع چتایی استفاده می کردند.

استفاده از ایزوگام امروزه رواج بیشتری یافته است اما هنوز هم در مواردی استفاده از نوع چتایی مورد توجه می باشد.

کیفیت گونی کنفی همچون دیگر جنس های موجود در بازار متفاوت است و به همین خاطر قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد.

گونی کنفی از هند و بنگلادش به ایران وارد می‌شود و یکی از دلایل قیمت های متنوع تفاوت در جنس آن ها می باشد. در حقیقت کیفیت مهم ترین دلیل قیمت های متفاوت گونی می باشد.

به طور تقریبی قیمت گونی کنفی در اصفهان و تهران مشابه و یکسان می باشد اما تیراژ در تعیین قیمت آن بسیار موثر است. برای مثال قیمت خرید درجه یک در بازار تهران ۶۵۰۰ تومان و در بازار اصفهان ۶۳۰۰ تومان می باشد.

جهت‌ دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت روز محصولات از طریق سایت خوارزم سازه و یا شماره موجود اقدام نمایید.

 

گونی کنفی از کجا بخرم؟

 

گونی کنفی از کجا بخرم؟

بر اساس تراکم بافت، گونی کنفی درجه بندی می شود. رول گونی کنفی از کشور های چین و هند و بنگلادش وارد می‌شود و کاربرد های مختلفی دارد. نمایندگی های معتبری در سراسر کشور نسبت به فروش این اقلام به صورت اینترنتی اقدام می نمایند که در این بین می توان به شرکت خوارزم سازه اشاره کرد.

تقریبا قیمت گونی برای قیر گونی در تهران و سمنان یکسان می باشد. از گونی کنفی درجه ۲ یا درجه ۳ به طور معمول برای قیرگونی استفاده می گردد.

همان گونه که اشاره شد، استفاده از گونی کنفی از سالیان دور برای حمل و نقل و بسته بندی محصولات غذایی و معدنی و شیمیایی کاربرد داشته است اما در سال‌های اخیر با توجه به رشد صنایع پتروشیمی و کارخانجات گونی بافی پلی پروپیلن استفاده از گونی کنفی کمتر شده است.

معمولا در ایران، قیمت این محصول برای قیرگونی بر اساس نرخ دلار مشخص می شود چرا که ۹۰ درصد نوع چتایی در ایران از کشورهای هند و بنگلادش و چین وارد می شود و وارداتی محسوب می گردد.

 

قیمت گونی کنفی برای قیرگونی

تفاوت چشمگیری در قیمت فروش گونی برای قیرگونی در شهر های مختلف وجود ندارد چرا که بر اساس قیمت دلار مشخص می‌شود و تنها تفاوت قیمت در شهرهای تبریز و اصفهان و تهران بر اساس تفاوت قیمت حمل و نقل می باشد.

جهت استعلام قیمت گونی برای قیرگونی عمده در تهران و اصفهان و تبریز و فروش عمده گونی چتایی می توانید با واردکنندگان و نمایندگی های معتبر از جمله شرکت خوارزم سازه تماس بگیرید و یا از طریق سایت خوارزم سازه جهت مشاوره با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید.

این محصول در کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می‌شود و کاربردهای متفاوتی دارد. در ضخامت و ابعاد مختلف به فروش می رسد که چتایی را بر حسب تراکم – ریز بودن سوراخ های گونی- به انواع درجه ۱ و ۲ و ۳ تقسیم می کنند.

برخی از کاربردهای آن با توجه به انواع آن عبارتند از :

■ درجه ۱
به عدد ۴۵ ×۱۱ و ۱۰×۴۰ معروف می‌باشد و بیشتر جهت فیلتر کردن در کارخانجات نیشکر استفاده می شود. برای گونی دوزی یا فیلتراسیون شکر در واحدهای نیشکر استفاده می شوند.

■ درجه ۲
به ۴۵×۹ معروف می باشد. اغلب جهت قیر گونی یا گونی دوزی یا بسته بندی پنبه و برای تزیین مورد استفاده قرار می گیرد.

■ درجه ۳
تراکم بافت آن پایین بوده و با عدد ۴۵×۷ معرفی می گردد و بیشتر جهت قیرگونی و ایزوگام و همچنین برای استتار فضای جنگی و دفاع مقدس مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت رول گونی کنفی

از این محصول رولی بیشتر برای قیر گونی و نیز برای فضاسازی یا پوشش نمای ساختمان، تزیین و فضا سازی جنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

گونی رولی کنفی بر مبنای طول آن قیمت گذاری می شود و عرض آن تاثیر زیادی در قیمت آن ندارد.

 

[caption id="attachment_4394" align="aligncenter" width="600"]فروش اینترنتی گونی کنفی فروش اینترنتی گونی کنفی[/caption]

 

 

بزرگترین تولیدی گونی های کنفی

بسیاری از مناطق کشور، تولیدی گونی وجود دارد که فعال و آماده به کار هستند، چند نمونه از این تولیدی ها در شهر تبریز نیز وجود دارد که در بین آن ها، تعدادی از بقیه بزرگتر بوده و در سطح وسیع تری کار می کنند. تولیدی های مذکور انواع این محصول و معمولی را تولید کرده و به مناطق دیگر عرضه می کنند. 

برای شناسایی بزرگترین تولیدی گونی می توانید به سایت های اینترنتی از جمله سایت خوارزم سازه مراجعه کرده و با یک جست و جو محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا، بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

فروشندگان گونی با توجه به نیاز بازار و شناسایی مشتریان است که اقدام به تولید گونی می کند. هنگامی که فرد نسبت به بازار شناخت داشته باشد می تواند از تولید خود نهایت سود را ببرد.

 

نمایندگی گونی کنفی

شرکت خوارزم سازه، نمایندگی، مجری نصب و فروش انواع محصولات ساختمانی معتبر و استاندارد در تهران و همچنین نماینده فروش انواع گونی به قیمت روز کارخانه می باشد. تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت خوارزم سازه کاملا تضمینی و دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشند.

 

 

برای دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

 

 

جهت مشاوره و تحقیق پیش از خرید و نیز استعلام قیمت روز گونی کنفی برای قیرگونی و فروش عمده قیر، می توانید به وبسایت خوارزم سازه مراجعه کرده و یا با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دریافت مشاوره خرید اینترنتی گونی کنفی با کارشناسان خوارزم سازه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 46018960- (021)

09124712355

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.