کمترین قیمت اجرای قیرگونی آشپزخانه چقدر است?

۱۷ بازديد

کمترین قیمت اجرای قیرگونی آشپزخانه چقدر است؟

اجرای قیرگونی آشپزخانه از جمله روش‌هایی است که با وجود متدهای پیشرفته‌تر هنوز مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل ما در این مطلب سعی داریم نکات مهم برای اجرای قیرگونی، قیمت قیرگونی آشپزخانه، مزایای قیرگونی آشپزخانه و معایب قیرگونی آشپزخانه را بررسی کنیم. در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد لیست قیمت، مزایا و معایب قیرگونی آشپزخانه دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

اجرای قیرگونی آشپزخانه

قیرگونی اولین و قدیمی‌ترین روش عایق کاری است. از این روش برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت در بسیاری از قسمت‌های ساختمان از جمله، آشپزخانه، عایق کاری سرویس بهداشتی و… کاربرد دارد. آشپزخانه یکی از قسمت‌هایی است که احتمال ریزش آب در کف و قسمت پایین دیواره‌های آن وجود دارد. به همین دلیل عایق‌کاری کف و پای دیوار آشپزخانه بسیار مهم است. برای اجرای قیرگونی آشپزخانه از موادی همچون، قیر، گونی، مشمع، مقوا و گونی استفاده می‌شود. اجرای قیرگونی آشپزخانه تقریبا مانند اجرای قیرگونی پشت بام انجام می‌شود، با این تفاوت که در آشپزخانه باید تا 15 سانتی متر بالاتر از نقطه‌ای که احتمال ریزش آب در آن وجود دارد، قیرگونی گردد. برای اجرای قیرگونی آشپزخانه، شیب بندی کف نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

 

مزایای قیرگونی آشپزخانه

مزایای قیرگونی آشپزخانه شامل موارد متعددی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. قیمت قیرگونی آشپزخانه نسبت به دیگر روش‌ها کمتر است. قیرگونی به راحتی اجرا می‌شود. برای نصب قیر نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست. ایزوگام به راحتی بر روی درزها و قسمت‌های کوچک قابل اجرا کردن نیست، به همین دلیل قیرگونی در این محیط‌ها می‎‌تواند بهترین انتخاب باشد. مصالح قیر به راحتی در بازار یافت می‌شود. قیر به دلیل روان بودن برای پوشش درزها بهترین انتخاب است.

 

 

معایب قیرگونی آشپزخانه

از جمله معایب قیرگونی آشپزخانه، می‌توان به خطرناک بودن آن اشاره کرد؛ زیرا بسیار داغ است و می‌تواند به راحتی حادثه‌ساز گردد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود از قیرگونی آشپزخانه بر روی محیط‌هایی که روی آن محافظ می‌آید، استفاده گردد. قیرگونی نسبت به ایزوگام زودتر پوسیده شده و احتمال نشتی را به وجود می‌آورد. این موضوع یکی از معایب آن محسوب می‌شود. ایزوگام به دلیل حالت روندگی، کثیف کاری بیشتری نسبت به ایزوگام دارد. به محیط زیست آسیب می‌رساند. قیرگونی در برابر حلال‌ها آسیب پذیر است.

 

قیمت قیرگونی آشپزخانه

برای تعیین قیمت قیرگونی آشپزخانه، لازم است موارد متعددی را در نظر داشته باشید. مساحت مورد نظر، تعداد لایه‌ها، تعداد نیروی کار، نوع مصالح و… از جمله این موارد هستند. لازم به ذکر است قیمت قیرگونی به دلیل نوسان‌های بازار اصلا به صورت ثابت قابل پیش‌بینی نیست. بهترین راه برای به دست آوردن قیمت، تماس با نمایندگی مورد نظر و درخواست استعلام قیمت است. بهتر است این کار را زمانی که تصمیم جدی برای انجام کار را گرفتید انجام دهید.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.